Total Pageviews

Sunday, April 22, 2012

satria ke kancil ???

huuuu....assalamualaikum semua ! sebenarnye sekarang busy sikit sebab tgh ambil lesen ni..huhu
kalau ikutkan dah ujian komputer hari ahad 22/4/2012 hari tu . .hee tapi tergendale plak sebab ade birthday party la konon..haha..buku ape pun x bace lagi dah nak pegi test..mmg gagal la jawabnye .pelik betul ngan apak aku ni. hari tu mase daftar lesen abang aku mintak duit deposit kat die.menurut kata abang aku,die bising sebab aku gune duit die untk buat lesen . tapi bile aku jumpe ngan die xde plak die bising pasal duit ..siap gelak2 lagi ngan aku. . huuu *anak kesayangan latu 
patu siap tanye lagi nak kete ape nanti ?? aku mintak kelisa tapi die taknak bagi.katenya mahal sangat.
so die bagi choice kancil atau satria..
aku ingat nak ambil kancil..comel sikit..tapii..aku tetibe rase nak amik satria sebab bonet besar..boleh pasang NGV..hekhekhek jimat ape an dari gune minyak .so aku rase aku memang patu amik satria
       based on my writing above,i think i have made a right choice (bhahahahaha dah mcm dalam karangan bahase inggeris mase sekolah rendah)

No comments:

Post a Comment