Total Pageviews

Monday, March 26, 2012

gerammm !!!

ada la seorang akak kat office aku ni. . yela aku tahu la yang aku ni baru lepas SPM and aku keje kat sini pun untuk bantu ringankan kerja diorang..but........ aku pun reti penat gak right ?? akak yang aku cakap mule2 tadi tu name dia of course tak boleh bagi tahu right..heee^^^dia tu pantang tengok aku free sikit nanti mest ade je kerja yang nak suruh aku buat..orang lain kat office ni pun perlukan aku jugak bukan die sorang je!~~ tapi sebabkan die yang paling tue kat sini so kiteorang pun mengalah lah.....amalkan nilai murni hehehe<3 80% kerja die semua aku yang buat...grr aku bersusah payah buat kerja dalam bilik die senang lenang main game kat komputer tu..ishh geram nye...lepas tu kalau aku buat kerja orang lain die suruh berenti dulu and kene siapkan keje die dulu...mane boleh macam tu . . first come first serve la kan...tu prinsip kerja aku....cewahh..thats all......*tengah hot nihhhh!
!~~

No comments:

Post a Comment