Total Pageviews

Wednesday, March 28, 2012

ceritera time kebosanan


assalamualaikum readers ... hari ni aku bosan sangat.......(padahal ade banyak keje yang kene buat..kekeke :DD )
so mase break tengah hari tadi aku edit la gamba mase aku hang-out dengan kawan aku dulu * name die intan syahirah :) edit punye edit dapat la hasilnye yang kat tepi ni..amacam ???? ok ke k.o ?? whatever lah..sejak kebelakangan ni aku dah rase bosan berFACEBOOK.. aku nak tukar hobby aku kepada editing picture lah..at least ade la jugak kenangan bile aku da tue nanti..hehe baru-baru ni dapat tahu jejaka yang aku minat sudah berpunya....aduhhh sedih pedih betul. :'( nak buat macam mane nasib badan..hidup mesti diteruskan so kite ENJOY !!!!!!!! hahahahaha.....ok lah nak sambung kerja..see ya !!

No comments:

Post a Comment